ღ 091224

nu väntar vi på att sandra& marcus ska komma hem igen
så ska vi spela  russel! :D
fick inte så mk i julklapp men jag bryr mig
inte om hur mycket jag får, tanken som räknas (:
fick, 1 ljus av linda, 1 fön av sandra, 1 kalender (med porriga killar (aa'),
såna ljus slingor typ som ska stå på golvet, trä saker till den, en matta,
ett svart fat, sex ljus (två gråa, två svarta& två vita) av mamma och pappa,
ett packe cigg + 300 av farmor, ngt sånt benvärme likanande grejs av mormor,
men jag är ändå nöjd! (: tack så mk! ♥
skriver senare om jag vann ngt i russel (; hörs sen! pussssssssen! ♥

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: jo det är jätte bra här :D

2009-12-24 @ 23:36:03
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Moster J

Fick inte så mycket????? Skojar du??

2009-12-28 @ 11:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0