ღ 091226

hejsan svejsan vita, svarta, bruna, gula& röda
gröna också om ni vill (: !
mamma väckte mig imorse för jag skulle göra en
inbakad fläta på lillasyster, sen drog mamma,
pappa& louize på 90 års kalas för gamla farmor,
så, grattis till henne! (v.
sen körde jag, sandra& marcus till kävlinge,
dom försökte fixa sandras bil, men den ville
icke fungera! så vi fick putta igen, skoj?!
cajsa kommer sen och jag e feeest sugen!
över längsen man festa senast vaaafaaan! :oo
men vi får se om ngn hör av sig om fest/krök,
jag och cajsa ska ut i byn och fixa lamMm till
mig och får till henne yeeeey ;) hahahaahh!
vi hörs senare igen! kanske videoinlägg ; )
puss på alla dom söta som fansken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0