ღ ändring

ändrat bloggen lite grann nu, blir väl att pilla
lite till med den om jag orkar eller kommer
på något jag kan göra med den hihi! (:

jag är meega trött just nu asso, funderar på
att gå in och tvätta bort mitt smink (om jag
ens orkar de), sen sätta upp håret mysa med
tända ljus, after egiht (som jag vann på russel),
och en film fram för datan, men vet inte vilken
jag ska se riktigt, blir väl high school musical 2
igen hihi (aa' älskar den filmen så jävla hårt! ;$

Min jul har varit helt okej faktiskt, fast de va lite skrikande
från vissa håll, men skit samma, alla har dålig dagar! (:
och pappa har kommit in i rummet här nu för andra gången
och sagt att här e kakor ^^ hahaha, men jag e propp mätt!
men blir väl att sno åt sig en liden kaaauga (aa'
hur har er jul varit då sötnosar? (:

vi hörs imron eller senare! pusssssssssssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0