ღ äntligen fredag!

YES! äntligen är det fredag, och de har ju varit riktigt efter längtat!
idag vet jag inte vad som händer, men imron blir de party till max!
får ta igen från förra helgen ju eftersom de inte blev ngt då ;D

gjorde matteprov i skolan idag, de gick skit bra känns de som!
och min lärare sa till mig " så som de ser ut vad du kan nu så
kan du lätt få vg i matte, bara du är på lektionerna mer" IIIH!
över glad jag blev då jaaaaaaapppppp (aa' så man får skärpa
sig lite, funderar på att kolla redan nu vad som kommer i nästa
kapitel i matten höhö!

denna dagen har varit både bra och dålig faktiskt,
dåliga nyheter, men en bra skoldag! (yy'

men nu har jag inte mer att säga! pussssen på er gullungar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0