ღ bara försvinn!

har haft riktigt mycket problem med min mage.
nu har den inte klyddat, sen typ, ett halv år om
inte mer, och nu böjar den till max igen fast värre..

det bränns i mellan gärdet och längst nere i magen&
det gör så ont så jag vill svimma eller spy eller ngt!
så fort jag reser mig och ska göra ngt blir jag yr och
får ta händerna för huvet och andas, efter ngr sekunder
försvinner de, men hela kroppen känns som sement,&
jag hatar detta till max verkligen, riktigt äckligt! :(

har jag ont imron är jag vaknar tänker jag bli hemma&
ringa vårdcentralen, men det sista jag kommer göra är
en till graskoskopi eller vaafan det nu heter för de är
de äckligaste jag varit med om i hela mitt liv!

nu ska jag ut och röka åh snacka med mamma, hörs sen kanske ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Du ska INTE röka när du har ont sa jag ju! Och det heter gastroskopi. Måste de göra det så måste de ju... :o/

2009-12-16 @ 11:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0