ღ bästa vän& lillasyster

Gumman, jag saknar dig, der går inte en dag utan att jag tänker på dig och våra minnen, du är min bästa vän, och har varit de i ungefär 11 år, du är min lillasyster och så kommer det alltid förbli. men systrar bråkar, men dom är fortfarande systrar! Tänker på dig och våra minnen när jag sitter här i min ensamhet och kämpar för att hålla tårarna tillbaka, tackvare både ditt och mitt skit får vi inte ses mer och det gör så ont, så fruktansvärt ont! minns du när vi va små, när du, jag& carro hoppade i din& din pappas sängar och slängde en flaska till varandra, när jag fick den i huvet och alla skratta, sen när jag ser att de blöder börjar jag gråta hahaha, minns du den dagen vi va på ullared, jag hade knappt några pengar, och du fick exakt vad du peka på, men jag va lika glad för de, när jag köpte min första bh, storlek 65aa hahahaha! minns du tiderna i häljarp som egentligen va så jävla sjuka att man bara hånar åt det idag, dom va kaaaos, och egentligen fick jag inte lov att åka dit, men till och med din pappa va på vår sida, minns du "knäcke bröden" på den där resturangen vid shell, hahahahaha, " vi ska bara säga hej då till våra knäckebröd" , minns du så många gånger din pappa bjöd oss på donkan, minns du när jag va tillsammans med kim och du bara höll på hela tiden för han va så jävla lite HAHAHAHAHA! minns du den kvällen vi hade skit tråkigt så vi tog tåget till lund och hitta en cykel och cyklade runt och dumma oss sen träffa på någon kille som va helt på oss båda, minns du när du va hos mig, när du bråkade med din mamma för hon va full och jag såg att dina tårar va på väg och jag satt på golvet brevid dig och kramade om dig, sen åkte du, jag och carro på fest i malmö, minns du när du, jag och carro först va på burlöv center sen va där tråkigt så vi stack till malmö och kollade på bio, minns du tiden med philip& ante, hahahaha ;$ minns du när vi va hos din kusin på fest och alla va på oss två sen kom philip& walle och linus bara " ooh jag har ju dina låtar på min mobil" till philip, sen kommer walle där, "har ingen mina låtar? :O" sen sa linus " jo du e walle va, dina låtar har jag också" , och vi garva sönder! sen när vi väl gick blev walle sur för något och skulle gå tillbaka, men jag bad han att sluta för han redan hade skit på sig, till slut gick vi hem till dig, minns du alla tabbar vi gjort tillsammans? :/ minns du när vi va i svalöv och va med patrik& rasmus, när du sket i att åka hem och jag blev sne på dig, minns du när du alltid sa " kan vi ringas" haha, så gulligt det lät! minns du alltid när vi skulle måla naglarna sa/säger du lacka naglarna, minns du dom dagarna/veckan jag typ bodde hos dig när min gammel mormor la på sjukhus och jag inte orkade va hemma, vår natta mat,  minns du så mycket skit vi gjort på center syd ända sen vi va typ 9/10 år gamla, minns du när vi bråkade som fan utanför ditt hus när jag va med wirre, linda, nilz& rebecka :/ minns du alla dumma saker jag sa till dig den tiden för du hade svikit mitt förtroende till dig, minns du att jag berättade för dig att jag inte våga säga till dig att jag röka för jag trodde du skulle ogilla mig då så rökade du själv xD, minns du när vi spelade in en video med sunken& pekkas låt och dumma oss som faaan! HAHAHAHA minns du när vi gick in till lödde från kävlinge i snöstorm :O , finns så mycket fler minnen jag kan skriva, men här är redan tillräckligt för att folk ska fatta "sisters fights but thier are still sisters" , vi har haft super bra tider och mycket dåliga tider, du va den som stöttade mig när min gammel mormor gick bort, det va du! det va dig jag kom till när jag mådde skit, nu är inget som förr, du är inte den du va för längsen och det är inte jag heller.. men gumman, jag älskar dig mest, har alltid gjort, kommer alltid göra, jag saknar din mamma något sjukt, så många skratt vi delat med henne också hahahaha! och bjarne saknar jag också, och mattis och johan, jag saknar er alla! om din fucking kp& mamma kan ge med sig att vi får ses igen, dom kan se mitt senaste pisse prov att jag är negativ på allt, dom kan ta nytt, jag går med på vad som bara jag får träffa dig igen! Detta gör ont att tänka, jag gråter snart asso.. så många gånger din mamma skällt ut mig för hon trott jag orskat ngt med dig, & bjarne har alltid varit lika snäll och omtänksam! kan man inte få allt man vill ha ogjort, ogjort? Izabella Amina Kivioja, lillasyster för alltid, bästa vänner 1999-graven! DU ÄR SÅ JÄVLA SAKNAD! :'(<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0