ღ god morgon

brist på rubrik så de fick bli en tråkig en, men rubriken är inte de viktigaste?

kunde absolut inte få ro i kroppen igår så jag kunde somna, men både
jag& tim va öööver trötta, men han underhöll sån tur va mig på msn 
sen hade vi en tävling, vem som kunde va vaken längst, vi kollade
på ettan, eller han skrev till mig att kolla på ettan, de handla om såna
äckliga podeofiler som våldtog afrikanska (tror jag de va) kvinnor för
att dom skulle vinna kriget? och att de va någon magiskt dryck och
den funkade inte om dom inte våldtog? sjuka i heela huvet asso...
sen kollade jag på tv 4 fakta, ngt polis skit, sen sa an till mig att kl
på 8.an "kokain djuglen? hahaha. men de va drygt så jag stängde
av tvn, 03:32 skrev han sitt sista sms till mig strax efter de somnade
jag, HAHAHA jag förlora :(& tur att min kära vän anderas höll mig
sällskap med sms också juu (: , rätt som de va skriver han "varför
sover itne vi?" och då svarade jag"för jag har en tävling med en
polare vem som kan va vaken längst , och du är vaken för att
va social med mig" inte bildligtalat då, men på ett ungefär haha,
men då sket han i de och sa gonatt sen sov han nog gott! haha..

idag ska nog jag& pappa till center syd, och handla dricka till mig
tills imron, efter som de e nyår imron! :D & så ska jag se om
jag hittar ngn fin klänning till imron också på rean :), hihi.
imron blir de bara att va hemma, fira nyår med mamma, pappa,
sandra, marcus, louize, jenny (moster), mormor, kommer nog
bli as kalas! :D vi ska nörda oss med rock band och lyssna på
massa musik och ha massa skoj! ;D jag ska supa mig moster
under bordet med, massa bilder kommer komma! :D 
nu har jag inte mer att skriva, så vi hörs senare! pussssssss ♥

Kommentarer
Postat av: rosemarie

ja men vafan, du kommer klara det gumman!:D <3

2009-12-30 @ 12:40:38
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

Rösta på mig i http://emmelist.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-dagens-blogg-3.html#comment så är du sjukt söt! jag är nr 6

<3

2009-12-30 @ 13:26:49
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0