ღ kyla, kyla& åter igen, KYLA!

jag blir så trött och ledsen på denna kylan!
nu har de varit kallt, de snöade faktiskt ytterst lite
innan också, där kan komma ordentligt med snö,
sen ska de bli jul, nyår sen ska de bli varmt igen,
JA TACK! och jag måste troligtvis sova själv inatt&
JAG VILL INTE! :| inte sovit själv sen natten till förra
fredagen vafan, nästan en vecka, snacka om att de
kommer bli tomt i sängen inatt då, & kallt kmr de bli :(
det suger..

meeeeen nu ska vi va possetiva människor! 
jag va i skolan idag, fast bara på en lektion :$
förlåt mamma om du läser detta hihi :$, 
solade med sofija, och blev lagom brun LOVELY!
sen va de till lödde och käka pizza med coffe&
sofija, mMm gott! kebab special ska de lätt va (aa'

idag blir de väl att städa, eftersom mitt rum ser ut som helvete
nu IGEN! känns inte lönt att städa när de blir stökigt direkt
igen (yy'

nu ska jag faktiskt in på mc donalds hemsida, och söka jobb (;
önksa mig lycka till små sötisar (aa' vi hörs senare igen! ♥



Kommentarer
Postat av: Moster J

Bättre med riktig kyla, än regn, blåst o 9 grader!



Tycker du ska köpa en stor nalle om du har svårt för att sova själv... Hur mysigt är det med folk i sängen som ligger o fiser hela natten! S Plus att de får ligga o snusa på DINA fisar! Hahahahaha



SKÖT SKOLAN!!

2009-12-03 @ 09:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0