ღ massa flipp med cajsa! ;D

hahahahahahahahah ooooomg! bilderna är 100000% oseriösa&
videoinlägget är 1111110000000%
OSERIÖST! vi va övertrötta
och flippade ut helt här hemma asso! men innan bilderna ska jag
berätta om vad vi gjorde igår hade jag tänkt :)
hon kommer vid 6 tiden, så va vi här ett tag, sen
gick vi ut en runda, över bull för de va ingen ute,
så vi stack hem igen, dumma oss lite, sen kom
rydberg& möller och hämtade oss, så körde vi till
sandskogen och gick lite med möllers hund, sen
försvann hektor! :O ( hunden då asso ) när hektor
kom tillbaka försvann möller? hahaha! när väl möller
och hektor va tillbaka båda två körde vi till bjärred och
lämnade hektor, sen ringde ngn brud till rydberg och
bad han körde dom, så gjorde han de så väntade jag,
cajsa& möller i bjärred, sen ringde möller till adde och
adde är dum i huvet, men de visste vi redan! :) haahah!
sen när väl rydberg kom tillbaka tog vi en cigg, sen körde
vi till shell i lödde, så köpte rydberg korv och möller snus,
sen stod vi där ett tag och vänta på bamse, men han kom
inte så dom körde hem mig och cajsa sen körde dom till
bjärred, hejs svejs! sen flippade jag och cajsa ut totalt,
vilket ni kommer se på bilderna! hahahahahahhaha...




(igga mina ögon :$)










(nu ser ni mitt öööver fina hår ;$$)















hopp och dö på tiiiepcaja och fjortis pernilla! ;*;*;*;*;* PUSsssSSss



hahaha ni får skratta exakt hur mycket ni vill eller hur lite ni vill, vi hade iaf KUL! x)))

Kommentarer
Postat av: maria

Änmäl dig i veckans blogg hos mig.

kram! :)

2009-12-27 @ 15:52:52
URL: http://phamthannga.blogg.se/
Postat av: maria

GRATTIS!

finalist i veckans blogg, dags att skaffa röster!

lycka till kram :)

2009-12-27 @ 23:13:46
URL: http://phamthannga.blogg.se/
Postat av: maria

dags att hitta röster till tävlingen! :)

kram

2009-12-28 @ 18:45:58
URL: http://phamthannga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0