ღ sjukt lyckad kväll!

tack sofija, natha& alla andra för en underbar kväll igår!
jag hade skiiiit kul, och massssa känslor inblandat! ♥
sen att man mår som man förtjänar idag är bara ett litet minus (;


kvällens oufit :)


coffe& sofija (; coffe signerade sofija HAAHHAAH!


HAHAHA! coffe fick bara skum när han hällde upp öl ;oo


Sofija& jag, nej ingen har sagt att vi är normala (yy'


kissekatten& coffe ! JÖÖÖÖÖÖH!


min bääbis& kissenkatten! hihih pussssssss!

Jag& rebecka hihihi! vi diskuterade nog varför hon sa förlåt till mig,
& de va för hon nuddade sin fot på min fot x) HAHAHAHHA!

Jag& rebecka igeeen

Sofija& jag, HAHAHAHAHAH! "sofija, säg aaaaah" - "aaaaah" OOOOMG! hahahahaha


pussss kalas!

shake thats as for me giiiirls (;


Coffe, natha, josse& artan


sandra& halva josse 


pusssssilipussssss!
jag& natha


natha& sofija <3


natha, sofija& jag <3


Jag& sofija, typ dääääänsar!


Rebecka, jag, sofija& natha yeeeeeööööh!


puuuusssssilupusss!
Natha, sofija& jag <3


Kiiiiiiiiiiiiiim& oscar hihihihihihiihihihihihihhi!


lite av oscar, Anden& hans flicka eller ngt(?) ^^



Jag& oscar ^^ minpusspåkindenkompis! mMm


anden& hans flicka ^^


Artan& coffe dääääänsar!


Sofija, lite av kim, oscar, anden& hans flicka ^^


Jag på väg hem, HAHAHAHA gud hem färden va nog roligast, inte
ritkigt men nästan, fy fan va jag skratta, först ringer christian, och
verkade inte vilja snacka med mig, men men fuck de, så snacka jag
med Robin, och sa till han en massa jävla saker, de är allt jag minns,
iaf, sen lägger vi på, eller ja, sofija& han snacka först sen la DOM på,
så går vi, och jag sätter mig hela tiden, efter vi suttit på en bänk ett
tag så går vi, när vi ska gå över en sån liten gräsmatta med en stig
så håller jag i sofija eftersom jag hade 14 cm klack + platå på mina
skor, så ville ju inte trilla, men jag hamna snett hela tiden och vricka 
foten hela tiden typ, till slut hamnar sofija snett och jag ska rätta upp 
oss, men då trillar jag sen trilla hon halvt på mig, sen ligger vi där i 
typ mer än fem minuter och bara skrattar, sen kommer vi på att vi 
måste gå hem, och att vi blir skitiga så vi reser oss upp och jag kan
knappt gå på min fot, till slut kom vi hem, då blev de fylle käk! för
min del va de pytt i panna med ketchup& vitlöks sås, HAHAHAHAHAH!
& sofija käka en halv bulle som va helt hård, med vitlöks sås, sjuuuka!
sen gick hon för hennes mamma skulle hämta henne, då decka jag (yy'

PUSSSSSSHEEEEEJ!



Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder:D

2009-12-06 @ 12:43:15
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo verkligen, jag håller med dig:)

Jag vill att Erik ska vinna:D

Han sjunger allt så bra:D

2009-12-06 @ 16:26:13
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Moster J

Du är så söt i kort hår!! :o)

2009-12-07 @ 08:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0