ღ spola tillbaka tiden

kolla så lycklig man var som liten?
varför ler man inte lika mycket nu?
varför gråter man sig till sömns?
varför sitter man själv när tårarna rinner?
varför blir allt mycket dyrare i livet?
var ifrån kommer kärleken man idag längtar efter?
jag vill va liten igen och bli om tyckt av alla i min släkt, att de alltid är
jag som får uppmärksamhet,
vill inte va den bort glömda mellan ungen, hon som ingen ser längre,
speciellt ingen i släkten, vill
vara hon som sköter sig bäst, tar studenten med
bäst poäng& helt enkelt vara älskad.. men kommer
något någonsin bli som förr, när man va liten? nej,
för snart är jag vuxen, då ska jag ta hand om mitt
eget liv, då hjälper ingen, då finns ingen, då e man
själv, man står ensam, man måste göra något under
för att dom ska börja bry sig igen, louize bryr dom
sig om för hon e minst, Sandra, för hon e typ nästa
super modell i sverige? nej men för hon blir plåtad
osv osv, carro, för hon har lagt av med skit& väntar
barn, men jag då? jag har också lagt av med skiten,
jag försöker fixa skolan, jag FÖRSÖKER fucking fixa
mitt liv, men de e svårt utan hjälp, de e så jävla svårt
ensam! jag e så fucking ensam, jag har verkligen inget..
känns inte som de iaf, visst när jag e med folk skrattar
jag, då mår jag bra men så snabbt vänder allt och jag
sitter ensam i min mardröm igen, vad kan hjälpa mig
ur detta, vem kan se mina tårar rinna? ingen, INGEN!
de gör ont i min kropp av att varje dag få kämpa med
panik ångest, smärta i kroppen, rädsla i hela kroppen,
vem ska jag snacka med? det finns verkligen ingen
som fattar! & KILLAR! dom e fan inget, dom e smuts
under min sko, jag ser inget i killar mer, dom e som
tjejer fast (dom flesta) utan bröst med kuk? och då
tror dom att dom e störst, bäst och vackrast bara för
de, men ni är svin allihopa! på ett eller annat sätt,
så fucking äckliga asso, men träffar en kille, allt e
super bra, sen sticker han, fuck it.. men ändå, så
behöver man dom i livet för att kunna le.. dom
skapar tårar och dom skapar skratt, men vem ska
man lite på av alla dessa kräk? jaja.. nu har inte jag
mer att säga er fuckers! jo, min högsta önskan,
vet ni vad den är? att min gamel mormor kommer
på min student.. pusshej..

Kommentarer
Postat av: Moster J

Pillan... Du är min stumpa och JAG bryr mig..!

Sandra må vara modell o snart ta student, att Carro är gravid gör mig bara ledsen, men DU...för mig är DU den bästa Pillan som finns, glöm aldrig det!!

Kram

2009-12-14 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0