ღ städa och fixar& dona

nu har jag kommit hem efter min, pappa& sandras lilla shopping runda,
först in på maxi och handla lite gott tills imron, sen in på systemet, fick
bara sex cider -.- men får unna mig lite vin med mamma också :) haha.
men jag tar de lungt, man vill ju helst inte glömma dom sista minutrarna
av 2009 som har varit ett vädligt bra år! även om jag mest gjorde skit
för mig själv, men man lär sig aldrig utan misstag right? :)

idag blir de bara att va hemma, ska städa och bara mysa,
rummet e iofs så gott som städat haha, men de skadar inte
att fixa lite. Idag och imron är mina sista "lediga" dagar,
för den förste blir de att jobba mellan 4-8 på maxi, inventera..
drygt men värt pengarna iaf! sen måste jag sätta igång med
min engelska! jag vill ju helst bli godkänd i den för en gångs
skull.. man alla kan inte va bra på allt visst? (: tänkte fixa lite
med bloggen också =) får se vad jag hittar på för busigt! (:
vi hörs senare sötnosar! pusss ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack detsamma vännen !

Allt bra med dig?

kram

2009-12-30 @ 16:35:22
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: sandra

oki

förkyld annars ok, vad gör du?

rka

2009-12-30 @ 16:41:34
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0