ღ this is the last time

dålig uppdatering!
i söndags kom christian vid 7 tiden, blev chill sen ner till maxi med
sandra och marcus och handla chips, dippa& läsk, ovanligt? nej :) hah
sen va de chill& mys, hela dagen igår va bara chill och mest tråk (aa'
imed han bara spelade poker på fb heeela tiden, pappas fel ;oo haha.
nej men, ja.. sen vakna med han idag också, käkade frukost och kolla
tv lite sen åkte han hem, så nu e de dags för städning för min del, IGEN?!
haha, alltid.. sen får man se vad dagen har att bjuda på denna dag! ((:
håller våren på att komma redan?! isf blir jag haaaapppppy! de va sol
igår, så de brändes i annsiktet, och idag med! men solen börjar gå ner
nu, men shit, den e varm också :o, fast de bara va 2,3 grader igår :o
helt sick.. men nu ska jag ut och röka sen fixa mig! och gissa vad? jag
har fått tillbaka min kamera nu! :D:D HAPPY FACE!

vi hörs senare! ♥
when I die, please don't cry, just look up in the sky and say, godbye.
VECKANSBLOGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0