ღ back in school..

ja som ni vet har de varit lite bråk i skolan& så
men de gick faktiskt bra idag, =) den tiden man
va där iaf (aa' jag och sofija luffa i kävlinge ett
tag ist för vi orkar verkligen inte plåt :( usch....

sen kom jag hem, och ville bara flyga genom regnet,
håret& sminket förstörs så himla mk av regn :| isch!
städade rummet, plugga typ 10 min (aa' sen ut med
kickan, sen stack vi hit, sen följde jag henne en bit,
sen när jag kom hem, duschade jag, satte på mig mys
kläder och tände massa ljus och lyssna på lugna hits
på sån där hemsida, min radio faktiskt bra musik!
och bara mös in i datan, hihi, höll på att somna också (aa'

men jag men, klockan är liksom, 19:50 och jag funderar
på att gå ut och röka min kvälls cigg sen kolla film och sova,
jaja, men blir utvilad iaf (aa' ,

& jag kom prec på att jag måste äta! har inte ätit sen 11 i förmiddags ;oo

HJÄLP MIG! jag har fått utslag på mitt lår :|
vet NÅGON vad de kan vara? de kliar till max
och svider, och bränns lite typ, fick de när jag
duschade, men vi har liksom haft samma tvål
i fleeeera månader så de kan ju inte va de :O
såhär ser de ut iaf :



Kommentarer
Postat av: Helene

usch, ser lite ruskigt ut det där :O

du kanske är allergisk mot ngt?? borde nog kolla upp det :)



JASÅ? :D fan vad grymt hihih. varför trivdes ni inte då? :/

2009-11-02 @ 20:51:30
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0