ღ den där känslan

den där känslan som inte kan beskrivas i ord,
den där känslan, så speciell och vackrast på vår jord,
den där känslan ingen kan styra,
den där känslan som får det att pirra,
den där känslan som får en att vilja dö,
den där känslan, även kallad kärlek,

jag saknar kärlek, jag saknar någon som tar min hand och säger "du är min och jag är din" , att vakna brevid någon som viskar "god morgon älskling har du sovit gott? " saknar han som skiter i hur man ser ut när man vaknar, han som man kan gå ut med i mjukis kläder, ruffsigt och inget smink, han som håller om en tills båda somnat på kvällen, han som säger " jag älskar dig gumman" och verkligen menar de, han som står för vad han tycker, han som säger till sina vänner "fattar ni? det är hon som är den rätte" , han som presenterar en för hans föräldrar, han den där underbara killen! han som inte finns.. jag kan inte tro på kärlek även fall jag vill, jag kan inte tro att han finns även om han gör de, jag vill inte hoppas jag vill sluta be, men mitt hjärta förstörs bara mer och mer för varje dag som går, jag gråter när ingen ser, men ingen vet varför, bara jag, ingen kommer få veta, ingen kommer få se, ingen kommer någonsin förstå när jag inte orkar mer.. hjälp mig någon, jag är trött på lögner, trött på killar som säger massa saker men menar inte ett skit, trött på players och trött på äckliga..
RÖV HÅL! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0