ღ du blir aldrig glömd i mitt hjärta



jag minns första gången jag såg dig, jag mötte dig blick och blev förtrollad, jag försökte fixa ditt nummer men det var inte lätt, till slut började vi snacka och jag minns första gången jag träffade dig själv, jag va lycklig! du fick mig att le och skratta som ingen annan. säg mig, kommer de någonsin tillbaka? den tiden.. Jag ville ha de, jag minns de så väl, du gjorde något med min själ, ingen kunde/kan ändra på de.. vi slutade träffas för de blev bäst så för oss båda, men efter ett år började vi ses igen, och då var jag lyckligare än första gången för då fanns inga hinder, de var bara du och jag! Du var den första jag kysste på fyra eller fem veckor, för jag ville inte träffa någon, jag ville vara själv, men du kysste mig, och jag blev varm i hela kroppen.. men idag går vi skilda vägar, idag är det inte du& jag.. Men jag minns mer än vad jag vill, minns du? minns du som jag gör? eller du har glömt, förträngt minnena vi hade och som jag har, men du blir aldrig förträngd, du har fastnat i mitt huvud, där har du varit i över två år och det har ingen varit förr, det är du, bara du! Du fick mig att le varje gång jag såg dig, utom sist, de gick inte att le, för jag visste direkt att detta inte skulle leda någonstans. jag vill bara vara din och ingen annans och de kommer jag va, tills den dagen du vill ha mig, tills den dagen.. jag väntar! även om jag träffar andra, även om jag säger saker, så kommer jag alltid mena detta till dig och bara till dig! För du är speciell, inristat i mitt hjärta för alltid! Jag har en känsla, men de e nog bara jag som har den, men den säger att det ska vara du och jag! men varför säger min hjärna så? varför vill mitt hjärta tillbaka? varför vill min kropp bort från dig? jag är förvirrad. Jag saknar dig så de gör ont i mitt hjärta, jag kämpar för att tårarna ska hålla sig tillbaka. Jag tänker för mig själv, jag vill gråta jag vill förklara, men jag har gjort allt jag kan, och det är redan för mycket! ena dagen säger du att du saknar mig, och när vi väl ses, då fuckas allt! Ska de verkligen vara såhär?! Varje gång jag blundar är det bara du framför mina ögonlock. Nu ska jag sova, och hoppas på att äntligen få träffa dig! Du betyder något sjukt djupt, djupt inne i mitt hjärta darling! Kom den dagen då du är redo, för jag väntar på dig tills den dagen livet säger stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0