ღ happy face

jag slipper sova själv inatt med wiiiihhoooo! :D
o torsdags sov pelle jönns här, igår sov jag hos
cajsa, deckade i soffan haha, idag kommer pelle
jönns hit igen och sover här till imron! :D så idag
blir de bara mys lördag, riktig mys helg på detta!

igår lekte jag med cajsa, vi gjorde inte så mycket,
jag kom vid 9 tiden, såstack vi till jul saken i furulund,
sen hem till cajsa, sjöng lips och fuckade våra halsar
mer än vad dom redan va (yy' de e bra de, sen kom
jakke, och han hällde sirap på våra jackor, kul (yy'
sen stack han och jag& cajsa käkade nudlar, sen 
kollade vi spy kids, skulle se ettan och tvåan men 
själv fallet somnade jag i halva ettan ju ^^ haha, 
så vi somna i deras sånt, all rum, eller vad man 
kan kalla de, hahaha! skönt (yy'

nej nu ska jag fixa lite saker sen möta han där! :D hihi
vi hörs imron, kanske sen om jag har tid ( : ♥

Kommentarer
Postat av: emeilia 'em' westerberg

sv: inte mycket, just duschat och så ska snart till en kompis :)

2009-11-28 @ 16:55:45
URL: http://emeiliawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0