ღ helt sjukt. R.I.P Therese Johansson Rojo

asso jag kolla lite på youtube innan& då va där en kille som
snackade om therese johansson rojo, och jag visste inte
de innan, men dom två som mördade henne fick bara fucking
1 år och 8 månader!! hade det varit en vuxen människa hade
han/hon fått fucking 10 år, och dom fick inte ens två år för en
männsikas liv! och vad man hör verkade hon va en helt underbar
människa, hon  va 15 år gamal och skulle bli 16 år 10 dagar efter
hon dog, asso detta är bara så himla sjukt! jag kände inte henne
eller ngt sånt, men de är så hemsk! Jag sa de till mamma hade ngn
dödat ngn i min familj så hade jag dödat den personen med mina
bara händer asso! men tillbaka till de jag skrev om, hur kan man ta 
livet av en person för svartsjuka låt hon gör vad hon vill för faaan!
jag minns när jag läste de i tidningen i somras, och bilden på henne,
hon lös, de lös snällhet från henne, hon såg verkligen ut som en snäll
tjej asso! Jag beklagar till hennes familj, vänner& alla som känner
henne! kan själv inte fatta hur hemskt det måste vara.. Vila i frid!  


en väldigt fin låt! lyssna på texten& njut..


Kommentarer
Postat av: Sofiiiija

Asså fan vad läskigt , kollade på den igår och tänkte typ samma sak som dig , så bara gör du det idag , ;/ . Så jävla fitt hemskt att människor kan göra så mot den söta tjejen som verkade helt underbar , och hon verkade fan alltid vara glad på alla sina bilder och så . Sjuka människor och sjuka folk som bestämmer vad dom ska få för staff , jag hörde att det var någon som hade fått 3 månader fängelse , för att dom hade försök till mord .. Jag menar var fan kommer sverige ta vägen nu för tiden (: . Jag är jävligt glad att jag har dig och hoppas att du alltid kommer leva vid min sida , så som jag vill leva vid din . Jag älskar dig sjukt mycket !! <3333333

2009-11-05 @ 20:00:12
Postat av: Jennie

den vill jag ha,fyfaaan ta doom..

2009-11-05 @ 21:13:12
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0