ღ lite om min dag och allt annat

Hejsan alla besökare ♥
jg har verkligen sugit på att uppdatera, men jag ska berätta lite om min
dag idag hade jag tänk! 

Först va jag då i skolan, matte sista lektionen men läraren skulle nt 
va där så vi fick gå när vi ville, så jag tog bussen hem kvart över 
tolv, då va de hem, sen åkte jag, mamma& gun till kävlinge, sen
till lödde och gick in på out let syd, sjukt fina kläder hitta jag! men
tycärr inget inhandlades ;/, fick dock lite scarfar och så av gun sen!
sen åkte jag bort till center syd och träffade Simon& Micke, sen träffa
vi Tobias, marcus& två till, efter dom hade åkt igen stack micke, så
gick jag och simon och kollade i affärer, mysigt! sen tog vi bussen &
jag hoppa av på centrum och gick hem, efter en stund ringer min lur
och då är de Micke, som säger " hej, hej då" och lägger på, och jag
fatta ju dock inget  ^^ sen ringer han igen och ber mig komma ut &
träffa han och simon igen, så jag gick till centrum för att träffa dom
typ sådär, en kvart - tjugo minuter, sen stack dom, och jag stack
hem, och sen har jag bara myst här hemma! =) 

imon blir de skola, bad på idrotten yeey (hh' haha! älskar att bada (aa'
sen åker Jimmy med mig hem så ska vi kolla Peter Pan så de så! :D hihi.

depp tiden går upp och ner hela tiden, och just nu är jag vädligt förvirrad!
men de går väl över hoppas jag, jag vill bara gå rätt väg för en gångs skull.

Bild från idag innan skolan;

som ni ser har jag inte löshåret, och har nt haft de på hela veckan!
det e verkligen skönt att gå utan de, de vill jag lova er! hihi! 

nu ska jag faktiskt ut och röka min kvälls cigg > borsta tänderna > kolla film > sova!
vi hörs imron gullisar! ;* sov gott! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-11 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0