ღ mys med film och varm choklad md grädde

nu ska jag mya ner i mitt täcke framför datan, dricka varm choklad md sprut grädde
och kolla en film! får se vilken de blir, sen ska jag tända lite ljus med :) mys pys på de!

shit, jag längtar tills imron som faaaan! ska verkligen bli skoj (yy'
& till på fredag, de går inte att beskriva hur mk jag längtar!
detta ska bli en bra vecka har jag bestämt!

hahahaha jag e nog den mest typiska personen som finns!
idag i skolan börja vi på trä&amering, så hade min "grupp"
trä nu dom fem närmaste veckorna, och vet ni vad jag gör?
jag slås mig själv på tummen med en hammare, och då va
de inte så mycket med de, sen efter ett tag gör jag de igen,
och sen en gång till och då va jag nära på att slänga både
hammaren och den andra saken i golvet men istället drämmer
jag hammaren i bordet och skriker! MEN de va inte alls,
sen lyckas jag såga mig i handen, HAHAHAHAAH guuud va
klumpig jag e! :( hahahahahhaha! bara skrattar åt mig själv (yy'

men god natt alla! SUSSA GOTT OCH DRÖM SÖTT OCH ALLT DE DÄR! :D

Kommentarer
Postat av: mmautildah

hehe okej ,

jag gör inte alls mkt , snart sova:)

2009-11-16 @ 22:38:43
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Moster J

Men Pillan! Hur ska du få nåt jobb??

2009-11-17 @ 10:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0