ღ sitter i skolan& data kunskap

hejsan alla! :)♥
sovit gott inatt?
de gjorde nog jag eftersom jag nt vakna av varken
mitt alram på mobilen eller min väckarklocka, tur
sofija ringde och väckte mig 35 min innan min buss
gick då ju! haha.

hade badpå idrotten, mega jobbigt va de faktiskt men kul!
sen satt jag och sofija en stund och snacka skit i bastun,
sen åkte vi tillbaka till skolan, åt, sen ner till byn och skulle
fixa cigg, så fixa vi de tillslut, sen får vi reda på att dom som
nt tog vaccinet här i skolan hade en chans att ta den idag kl
13:00 så jag gick med sofija ner där så hon tog den, de gick
skit bra faktiskt! & nu sitter vi här, jag borde jobba men orkar
verkligen inte! sofija sitter brevid mig och jobbar jätte bra!

just de, jag måste tilläga att jag har sänkt min frånvaro! (yy'
från 26% eller ngt sånt till 12% på två veckor, de e skit bra!
HEJA MIG! (yy'

idag blir de nog att leka med cajsa! måste prata av mig med
henne lite, :) men ett inlägg kommer senare idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0