ღ sjukling

hejsan alla sötnosar som kikar in! 
min arm håller på att döda mig till
max och jag mår skit i hela kroppen!
ont i magen, ont i huvet, ont i tänderna,
ont i andra armen också, ont i öronen,
svettas som en idiot och kanske feber!
& så jävla ont i mina leder de e sjukt,&
det suger till max, varför skulle just jag
bli dålig nu :|, jag vill inte va sjuk till helgen,
men vi får hoppas jag blir bättre, ska snart
mysa ner mig i sängen igen och äta glass!

åkte hem från skolan kvart över 12, sovit från
typ, 1 till halv 4 eller ngt, de va verkligen skönt!
men vill sova mer, men vakna med jääävligt ont
i nacken och huvet, så de gick inte att somna om,
så jag gick upp och åt och nu sitter jag här och
svarar på kommentarer och lyssnar på musik, 
men vi hörs senare igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0