ღ tack för en trevlig kväll alla

Mycket trevlig kväll enligt mig hos linus
igår, & roligt folk, tack så mk alla! <3


Caroline, <3 hon va duktig och drack bara läsk hela kvällen (yy'

Kim, Evelina& jag

min tröja& sofija bby

Tim& kim

sofija& jag <3

Coffe, Coffe, Anden, Tim& Kim

Tim& jag ^^

Evelina& jag

Coffe, Coffe, Anden, Linus, Tim& Kim

ozzzzzzy! :D

Tim& Evelina

Sandra, Marcus& Natha

jag kränger smörgås tårta (aa' hahahaha!

Mina& Sofijas cider där bak och någons öl och cigg & vin eller ngt :o hahahaha

Sofija, Jag& Tim

Andres, ehm, Anden & tysken

Natha& Coffe

Jocke, niklas& andres arm

Jag& Tim, HAHAHA IGNOERA MIG :$

Jag& Tim igen! hahahahahahaha xD

nu får de va slut med bilder! :D PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: fem kronor

Inga bilder på mig? Och fan vad tim är ful :D HAHAH

2009-11-08 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0