ღ det är inte lätt att vandra utan dig



romeo fick julia natt fick dag,
han fick henne, men vem fick jag,
ingen du drog prec som vinden,
allt jag har kvar e våra minnen,
romeo fick julia natt fick dag,
han fick henne, men vem fick jag,
ingen du drog prec som vinden,
allt jag har kvar e våra minnen,

du tog mitt hjärta med en storm, 
du lämnade mig lika snabbt som du kom,
du va perfekt på alla möjliga sätt,
men tydligen så hade jag inte rätt,
jag har insett att allt du sa va lögner,
orkar inte mer du kan ta första bästa dörren,
oh, jag fattar inte vad som händer,
tills jag förstod att alla rykten om dig stämmer,

romeo fick julia natt fick dag,
han fick henne, men vem fick jag,
ingen du drog prec som vinden,
allt jag har kvar e våra minnen,
romeo fick julia natt fick dag,
han fick henne, men vem fick jag,
ingen du drog prec som vinden,
allt jag har kvar e våra minnen,

du va en player, stämplad för livet,
sket i vad jag ville du tog mig förgivet
du vill ha mig, har du drömt för nej,
det är slut och jag vill inte ha tbx dig,
du tog dig i mitt hjärta som en sjuk som något tog över
sen lämnade du mig sårad och tom,
du sa att du inte va som dom andra,
att du ljög så du kan fortsätta vandra!

romeo fick julia natt fick dag,
han fick henne, men vem fick jag,
ingen du drog prec som vinden,
allt jag har kvar e våra minnen,
romeo fick julia natt fick dag,
han fick henne, men vem fick jag,
ingen du drog prec som vinden,
allt jag har kvar e våra minnen,



ღ  jag är ingen docka, jag tåler ingen skit!
ღ så tänker jag shit, för sex månader sen va de vi..









Kommentarer
Postat av: emelie

nu måste du få folk att rösta på din blogg så att du vinner min tävling ! :)

2009-10-12 @ 20:46:37
URL: http://ampapampa.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: hejsan det är bara bra ;) sj? :)

2009-10-13 @ 17:40:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha okej, men man behöver inte ha blogg för att rösta, bara inte samma ip-adress röstar flera gånger (;

2009-10-13 @ 17:48:07
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0