ღ dom faller ner från kinden,

" dom faller ner från kinden, 
dom väcker gamla minnen
"

nu har jag tagit tabletten för kvällen och nu ska jag kolla
tv sen sova, tar atarax om kvällarna nu för att jag ska kunna
sova ordentligt på nätterna.. får se om mitt illamående försvinner.. 

och nu ska man börja med kosttillskott igen fucking fuck! 
( ngt skit jag har haft på huvet hela dagen!
)
orkar inte .. 

imron börjar man 08:20 mst ta bussen 07:35 dåva! 
så har man,
engelska priv, svenska, engelska, lunch, matte
slutar 12:30, jag klagar inte? :D men man börjar bli trött
på vissa folk i klassen nu iaf.. de märks att det kmr bli tre 
sjukt störiga år, men ändån så jäääävla roliga så de e sjukt!

att göra nu; ta fram kläder tills imron, borsta tänderna, kolla tv md dom andra, nanna.
så gonatt era söta sötnosar! :D OCH GLÖM FÖR FAN INTE BORT MIG!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: så bra, jag sitter i skolan sj? :P

2009-10-14 @ 10:20:45
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0