ღ sånt där trams! hih

99 frågor du nt visste om mig

1. Namn? - Pernilla stadler
2. Exakt ålder? - 17, 18 om 170 dagar! (hh'
3. Vart bor du? - Löddeköpinge
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Sandra, Marcus, Louize och caroline lite halvt
5. Husdjur? 3 hundar, + twice vettefan vad hon e ;oo hahah! eller ja när dom e här, en hamster& en fågel

6. Färg på ditt hus? - vitt på framsidan& rött tegel
7. När är du född?  1992
8. Klass? - BP09C <3
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Nej en fattig kyrkoråtta :) hih
11. När ska du sova ikväll? - När jag blir trött helt enkelt, 
13. Duschat idag? - jupp
14. Kramat någon idag? - jadå
15. Pussat någon idag? - jupp faktiskt ^^ hihi
16. Vad har du ätit? - ehm, hamburgare, ris, kykling gryta, choklad& nötkräm (i)
17. Dagens klädsel? - byggar byxor& min fina tröja (yy' fast just nu myskläder
19. Dagens sötnos? - hm, ehm, hjänsläpp? :D får bli min lilla sofija då! :D
20. Dagens roligaste? - sjuka människorna på tågperongen i malmö ;oo hahahahahahaaha! eller trekants snack med tre fula jävlar på tåget ;oo
21. Har du många vänner? - jag har så jag klarar mig jätte bra :), många har jag men hur många e äkta?
22. Hur många har du kysst? - jag räknar nt?
23. Vem kramade du senast? - Sofija :)
24. Hur många vill du ha sex med? -  jadu! 100 st? =) HAHA! nej men gud, jag tänker väl inte på hur många jag vill ha sex med? ;o
25. Hur många har varit otrogna med dig? - med mig? nja, två eller tre tror jag (aa'
27. Har du pojk-/flickvän? - nixpix!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - soooofá! :D<3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -  " gick de bra med läxan d:)" från johan

FAVORIT

31. Film? - finns så många bra! :)
32. Låt? - finns för många bra!

33. Mat? - ouuuf, min farmors mat! (yy'
34. Dryck?
- läsk, cider (yy'
37. Stad? - hm, lödde? :d hahaha, nej men vet nt
38. Land? - sverige eller danmark
39. Ämne i skolan? - Karaktärsämne! (yy'
40. År? - 2007& 2009! (yy' 

SENASTE

41. Personen du tänkte på? - hm, ja, bjelk ;ss
42. Personen du kysste?  johan ;$
43. Gången du spydde? - HAHAHAAHA! i typ, torsdags ;$
44. Gången du grät? - jadu, minns inte ;s
45. Pizzan du åt? - med cajsa! (yy' för ngr fredagar sen
46. Gången du var i göteborg? - För ngr sommrar sen :s
47. Gången du var i stockholm? - har aldrig varit där! ;oo
48. Gången du var full? - nja, lullig i lördags, men full va väl, när de va fest i kävlinge :p
49. Gången du var hög? - ..........
50. Personen som såg dig gråta? - mamma och pappa gissar jag på

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? - både och
52. Hund eller katt? - kiiisssse
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - för ngn vecka sen skulle jag sagt hemma mys, nu beror de på! :DD TACK SOFIJA! hahahahahaa
54. Tv-spel eller datorspel? - datorspel! (hh'
55. Singel eller upptagen? - ja jag e singel just nu?
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? lunar om man måste välja ngt :S
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad ;) (yy'
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother!!!!!!<33
60. Svart hår eller blont? - på mig eller på ngn annan? då beror de på isf om de e på andra
61. Blåa ögon eller bruna? - nja, beror på :)
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD! <3333
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola eller fanta exotic 
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva? :o

ANTAL

70. Personer du älskar? - dom vet de själv! <3
71. Personer du hatar?-  hatar? en eller två typ
72. Personer som sagt att dom älskar dig?  jo dom e ngr stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - som max e de nog typ 3 eller 4 ;$
74. Glassar du ätit på en dag? - hm, har nog faktiskt kommit upp i ungefär 5-6 st (aa'
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 2 och inga fler (yy'
76. Gånger du haft minnesluckor? nja, två gånger typ
77. Piercingar har du? 2, 5 om man räknar med örnonen :p
78. Personer du saknar just nu? många! men tre speciellt mk! Gamel mormor,johanna& den där.. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många, typ 4-6 ggr ;ss

VEM

80. Vill du kyssa nu? - de där svinet ;//, annars den som vill? :D
81. Ska du träffa imorgon? - alla dom i skolan :)
82. Sjöng du senast för? - sofija (hh'
83. Hade du senast en msnkonversation med? - sofija& patrik :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - hm, de va ett tag sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - han där.. reda ut allt skit, eller mamma! <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahaha på zaka! han förtjänar de =)<3
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - ingen vet hihihihih

VAD

90. Gör dig glad? - mycket! :D
91. Gör dig ledsen? - taknar mest 
92. Vad vill du helst göra nu? - mysa ner mig i sängen med ngn varm person brevid ;$
93. Önskar du att du slapp göra?  plugga! måste verkligen göra de just nu :(
94. Vill du ha nu? - lööööve? ;oo
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? maaaaassa fina stuffs! :D fyller faktiskt 18 (aa' och ngt lite extra :D
96. Längtar du till? - helgen
97. Tycker du om dina betyg? - vet inte hur dom ser ut ;s
98. Ångrar du i ditt liv? - typ, inte mk ;ss 
99. Är det bästa som har hänt dig? - han där tyvärr ;//(u' & självklart BP09C! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0