ღ everytings gonna be alright

man får hoppas på de bästa nu asso! nu e de dags!
om 160 dagar blir man 18 år, är de inte dags att ta
tag i livet då kanske? jo.. menmen, vi får se hur de
går imron i både skolan och på mc donalds när jag&
sofija söker extra jobb där, förhoppningsvis skit bra!

kollade prec på inlåst, beroendeframkallande! :$ mMm hihi.
myste med min mammis i soffan medans carro& sandra data
nörda sig eftersom dom har bärbare datorer haha! tände ljus
och socker kaka och läsk, och ligga mot mamma, MYS SOM FAN!

jag e heeelt slut i kroppen, har varit en jobbig dag ju ;// hoppas
på en bättre dag imron när man går till bussen för att åka vidare
till skolan, byta klass, eller iaf, försöka.. och får jag inte ska jag
säga att jag nt kommer gå till skolan då + ska mamma ringa (yy'
och sofija måste få byta med mig, för utan hon så kommer jag
inte klara av de så e de bara! jag älskar dig mest gumman <333

kommer inte fler inlägg ikväll vad jag vet :) så sussa sött alla ♥

Kommentarer
Postat av: Sofijaså¨klart :)

Tihihii, jag älskar dig oxå mest av allt älskling! , om du bytar så kommer jag byta med dig , det kan jag lova dig staarkt ! :D . är fett trött nu så ska nanna! ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG PUSSPUSS <333333

2009-10-22 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0