ღ frågor & svar

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem var den sista du träffade? carro, linus, pappa& louize

3. Hur lång är du? 1.71

4. Vilken var den senaste film du sett? hm, andra sidan häcken, men såg den inte klart ^^

5. Vem ringde du senast? bögman,
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ah :( till kickan

7. Vad är dagens planer? dagen e snart slut^^ men sitta här sen sova haha

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror till vem och vad de handlar om

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos förtillfället

10. När såg du senast din mamma? ehm, vid, ett ;oo

11. Vilken ögonfärg har du? bruuuna

12. När vaknade du idag? hm, vid 9 ;oo

13. Har du någon gång hittat en katt? för längesen, men fick inte behålla den

14. Vilken är din favoritplats? i min säng!

15. Vilken plats föredrar du minst? på en gata sönderslagen? :o

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vet man aldrig, men skåne tror jag

17. Vad skrämde dig som barn? min pappa tror jag, tyvärr ;//

 

18. Vem fick dig att skratta senast? hahaha, ehm, har skrattat mycket idag, men de senaste va väl, sofija :p

 

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad e de?

20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär men ska fixa bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan,

22. Hur många kuddar har du i sängen? 8, men sover med 3-4 (aa'

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? one time (yy'

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfoooota! :$

26. Är du social? hahahaaha för social :D

27. Vilken är din favoritglass? de e typ vad man e sugen på
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? åkt på resa med mamma eller sofija :D

29. Tycker du om kinamat? jadå

 

31. Vad dricker du till frukost? de varierar, ibland inget =)
32. Sover du på någon särskild sida? hahaha nej i hela sängen :D
33. Kan du spela poker? HAHAHA vettefan xD

 

34. Tycker du om att mysa? nej? JAG ÄLSKAR DE! :$

 

35. Är du en beroendemänniska? ja jag e beroende av vissa saker? om de e de som menas?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? haha ja, :p

 

 

37. Vill du ha barn? inte än, men senare vill jag ha ett :)
38. Kan du några andra språk än svenska? halvt (aa'

 

39. Har du någonsin åkt ambulans? nix

40. Föredrar du havet eller en pool? beror på

 

41. Vad spenderar du helst pengar på? cigg& påfylling till telefonen,
42. Äger du dyra smycken? sådär
43. Har du någon gång testat narkotika? mm,

 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? hahahhahaha! tårta :D

45. Vem är den roligaste människan du känner? haha sofija ;D<3

 

46. Välj ett ärr på din kropp? på mitt knä (i)
47. Vad har du för ringsignal? den vanliga "riiiing riiiiiiiing"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? vettefan, kanske

 

49. Flirtar du mycket? varje dag ;)

50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen profil bild :)

51. Kan du byta olja på bilen? vet nt (aa'

52. Har du fått fortkörningsböter? får de varje dag på min cykel :$

 

53. Vilken var den senaste bok du läste? i taket lyser stjärnorna
54. Läser du dagstidningen? ja på bussen till eller från skolan =)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? hm, nej

 

56. Dansar du i bilen? ahahaahahahaahhahaha, alltid!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj gissar jag på, eller din gata

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? krafsar man ner saker på papper?

59. När var du i kyrkan senast? på josses konfermation =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0