ღ fredag. 09-10-09

jag har nog haft den tråkigaste Fredagen på väldigt länge idag asså ;oo

va ute en sväng med Sofija innan, men inte alls länge,
sen har jag bara speedat runt här hemma, min älskade
syster dotter sover här inatt, mysigt! Kollade faktiskt på
pippi långstrump med hon och lillasyster innan ^^ hah..

snart blir de att åka med marcus och sandra in till lund och
lämna sandra eftersom hon ska sova hos Linda ( vår äldsta
syster ) inatt, sen blir de hem till datan sen sängen skulle
jag då tro! =) och jag vill verkligen inte sova själv :(
menmen, sånt som händer ju ;// ,
jag vet faktiskt inte vad
jag ska skriva mer, eller jo jag kom precis på en sak,

detta kommer sätta sig på min hjärna nu asso,
jag va ju med min mamma på vårdcentralen för
ngr dagar sen, och idag fick hon reda på att på
samma gång hon ska röntga lungorna ska hon
röntga hjärtat :(, vet absolut inte varför, men ja 
de ska hon iaf, och jag e så sjukt rädd att de e ngt
med hennes hjärta ;// , du är mitt liv mamma! loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0