ღ gonatt mina små sötnosar!

nu kallar sängen och jag är fruktansvärt trött! =)
känns skönt att komma i säng i tid någon dag (yy'

ja som ni vet kom johan innan, de blev film och sånt
dära, sen åkte han hem
((: kul att träffa han igen! <3

imron blir de upp 20 över fem ungefär (nn' suger!
sen ta bussen till skolan 06:45, och sluta 12:00 (yy'
endast plugg heeela dagen! aaaah :( (nn'

på tisdag är de att gå upp samma tid, 
ta bussen till skolan samma tid, men slutar
dock 14:00, och vi har ett stort prov då md,
jag är sjuuukt nervös! ritningsprov, får se
hur de går! önska mig lycka till taaaack!
efter skolan får jag se vad som händer (yy'

nej men vi hörs imron! hinner jag så kmr där
ett inlägg innan skolan! =
) nu ska jag kolla på
Walander ( den engelska ) och somna till den :)
gonatt alla mina små sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0