ღ hela veckan är de helg! :-D

ja, då e de helg nu, nicenice! inegn skola imron, för då hade
de bara varit en timmes matte, och de känns ju inte direkt 
lönt om man säger så! men måste snacka med någon från
klassen och se så de inte blev matte imron (yy' och vilket
sammanträffande för just prec nu skrev andie till mig på msn
"vrf har du inte sagt att vi va lediga imorn?!?!?!?:-O:-O:-O:-O:"
hahahaha! så de va vi tydligen :D hade jojjo sagt iaf ^^
de e riktigt najs! blir väl att plugga lite matte imron ändå, efter-
som när vi väl börjat på ett nytt kapitel vill jag inte komma
efter igen : ), 

kvällen har varit mys! jag sov fram till halv 8 tror jag klockan va,
halv 8-kvart i åtta något sånt, sen va de att kolla tv med familjen :)
först singing bee sen inlåst! och den serien är väl bara för bra?! :|


i helgen vet jag inte vad som händer, förhoppningsvis kommer 
sofija imron ist, för hon kunde icke komma idag buuhu :( , butbut..

någon som kan göra en höst design till mig? (aa'

hörs imron! xoxo ♥

vrf har du inte sagt att vi va lediga imorn?!?!?!?:-O:-O:-O:-O:

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: jovisst kan jag det :P

2009-10-16 @ 09:22:59
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Linda

röstat på dig:D

2009-10-16 @ 10:15:04
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0