ny månad, nya problem, nya tag

ny månad nu ja.. oktober, redan? redan höst? redan storm med regn och kyla, pernilla gillar verkligen inte dettta :( , men de ör mysigt på samma gång, tända ljus och mörkret, och ha någon att mysa med, tänk så perfekt och mysigt?! :D 

menmen, kollade precis på den nya serien "inlåst" , jag fastnade helt där framför tv'n , gud va bra de va asso, (yy' men pojkarna där är ju inte så tuffa bakom lås och bom, glad att jag aldrig kommer dit iaf! :)

idag har jag lekt med sofija! :D vi kollade eva& adam fyra födelsedagar och ett fjasko, haha love it ;$ , bara tog de lungt, men de e väl vad man får göra nu i höstmörkret (n) Jag gillar icke de :( .. & skolan idag va faktiskt skit rolig, som vanligt, men de gick upp och ner, imellanåt blev man sur på alla imellanåt icke, men man får väl ta de :), hihi.. 

och imron blir de skola igen, sen leka med wirre! :DD I JUST SO FUCKING LOVE IT! 

skriver mer imron eller senare, nu är de snart utröstingen i idol, och jag bryr mig inte så mk om vem som åker idag faktiskt :), men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0