so baby don't worry, you are my only

jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar de, 
jag saknar kärlek, men jag hatar dig så sjukt!
om jag har dig i tankarna får jag inget leende,
jag sitter bara och stirrar, jag vet inte var jag 
ska ta vägen och varför du har kommit upp i
mitt huve igen, jag minns våra dagar, jag minns
våra minnen, jag minns våra ord, jag minns
allt jag inte vill minnas, du gav mig ngt jag inte
hade fått på två år, kärlek. hade jag fått en
andra chans nu och bevisa att de ska va vi
hade jag inte sumpat de, för du sitter i mitt 
hjärta som en solstråle på solen, vattnet i
isen, shit asso.. minns en dag med dig så
tydligt, jag minns orden, jag kan känna den
sjukt underbara kramen, jag minns allt.. 
kom tillbaka, helt ärligt, jag hade inte sagt
nej om att försöka en gång till, men idag
är vi inte ens vänner, sist vi snacka va 
båda "kaxiga" & sura, de e väl meningen
att de ska va som de är nu, but I miss you..
you are the one and only forever! (uu'

Kommentarer
Postat av: Jennie

aw det var sött sagt och man känner igen sig , det kan inte alltid bli bra även om man vill :(

2009-10-04 @ 22:25:33
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: m'

okej :)

fixar mig. hade du en bra helg då? :)

2009-10-05 @ 07:13:24
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: m'

okej :) ja ska snart sticka iväg o träna! :D

2009-10-05 @ 16:44:02
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0