ღ sommaren 09 ta mig tillbaka

Shiiit, jag sitter här och tänker, tänker på sommaren, 
så knas heeela sommaren va, och den gick så snabbt!
man fick och gav massa kärlek till folket och livet, blev
tagen av polisen, men nu tänker jag på en viss sak.. 

Dagarna med bjelk faktiskt, jag tänker mycket på hur 
kul jag, johanna, tim& bjelk hade dom gångerna vi 4
umgicks, jag saknar han visst de gör jag, men jag hade
inte velat ha han tillbaka och så kommer de aldrig bli
så de e ganska skönt att tänka så faktiskt =), men shit,
de jag saknar mest e nog johanna! asso shit jag saknar
henne riiiiktigt kraftigt! alla våra planer för sommaren 
de skulle ju va vi fyra hela sommaren, men så blev 
de inte, kanske bra, kanske inte bra, I don't care anymore!
men men kärlek och respekt till johanna! ♥

men så varmt de va denna sommaren, och dagen i dk
med carro, linus& bohman, men de e sånt som kommer
och går, och nu har de gått för mig, carro& linus föralltid,
carro& linus har sin bebis att tänka på, jag har min skola,
utbildning och även gör jag detta för carro& linus, och de
känns sjuukt bra faktiskt om jag ska va ärlig ((: , 
men ta mig tillbaka till sommaren 09 den va bäst!

Kommentarer
Postat av: johanna <3

så gullig du e gumman saknar dig med som fan , finns alltid för dig.. kärlek & resekt till dig gumman älskar dig <3

2009-10-19 @ 18:10:19
Postat av: johanna <3

så gullig du e gumman saknar dig med som fan , finns alltid för dig.. kärlek & resekt till dig gumman älskar dig <3

2009-10-19 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0