ღ söndag

hejhej sötiiiisar!
idag är de söndag, och de suger! för imron e de skolan&
vi har plåt! äääääh! :( det e verkligen trist och man bara
skär sig heeeela tiden.. 

igår va jag först inne och kolla när marcus spelade match,
dom förlora tyvärr med 3-5 mot kalmar, trist ;// , sen hem,
dryga till max, sen kolla fotboll med mamma, pappa, sandra,
carro, marcus& linus, & dricka vin ^^ haha, sen vid 9 stack 
jag ut och träffa sofija, så gick vi runt, sen träffa vi oscar på
en cigg :), sen skulle jag och sofija gå till shell, men fråga
mig inte för jag vet inte, men vi lyckades hamna på en åker ;oo
hahaha! ingen aning om vart vi va någonstans, men vi va iaf
i lödde (i) hahah. så vi gick och gick, och flumma som faaan!
riktigt kul faktiskt ;p , sen hitta vi väl till shell, där träffa man
sötnosen josse (: <3 , så handla jag och sofija varsen hotdog
sen gick vi hem och myste framför datan och kolla film ((: ,
skulle egentligen ut, men min pappa hade typ damp? ;oo
så vi somna tiiidigt! typ, halv ett? :) haha!

vaknade först vid fem tiden, OH SUCK! sen somna jag om,
sen vakna sofija vid halv 8 och jag vid 8, skööönt (yy' sen
dryga vi bara, sen stack hon och nu sitter jag här hähä,

idag vet jag inte vad som händer, men min lillasyster spelar
cup i furulund och jag vill dit och kolla? ;oo sen kanske kanske
johan kommer hit sen! :D inte träffat han på dööö länge! (nn'
då blir de bara att chilla antagligen, om de går i hans närhet? ;o
hihihi! pusssspåhan! ((: nej pusspåalllllaaaaa ist! ;ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0