ღ trött på fjortisar

seriöst jag blir så trött på alla dessa tjejer& killar som
springer runt och skriker! jag ska ge er ett exempel

igår va jag i Kävlinge, så satt där ett gäng tjejer på en bänk,
och dom skrek, ja dom skrek så de lät över hela stationen,
utan att överdriva nu, sen blev dom tysta, sen försvann
dom, när jag går till den sidan dom va på och väntar på att
bli hämtad, så sitter dom där igen, skriker till alla som kör/
cyklar/går förbi, sen är de såna utslösade ord som kmr ut!

okej visst, man kan sitta och skrika, men inte överdrivet mk,
och dom betedde sig verkligen som 10 år :s, som min lillasyster?
hur moget är de egentligen? äx upp någon gång ist ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0