fotboll

hejsan hoppsan! ^^

prec kommit in, varit ute med sandra, marcus, linus, carro, sonny& louize.
även jack, niklas& tobias kom en sväng, men de va typ fem min hihi, busigt!
vi spelade fotboll och satt och snacka, mysigt värre. jag va heelt frysen och
ville bara hem, men ville inte gå hem så fick vänta på att sandra& marcus ville
köra, men jag kom hem iaf (: hehe. videon e på marcus när Twice ( carros hund )
sparkar "bakut" haha, de va roligare att se i verkligheten faktiskt (aa'
( ursäkta att bilden e kass! men thats my mobil (aa' hihi )




nu ska jag uggla lite till här framför datan sen ska jag in i duschen!
vi hörs senare alla sötnosar! pusspusss

Kommentarer
Postat av: Carroro

HAHAHAHHA! Min hund sparkar bakut :P

2009-09-14 @ 21:49:15
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0