idol suger! & gonatt

fan va sur jag blir asso, 
jag sökte in till idol, men de ska vi inte snacka om,
och börjar snacka med en kille där, som sjöng som 
en gud jag skojar inte med er! riktigt bra! dom visar
han när han står med sin guldbiljett sen när dom säger
att ingen på scenen gått vidare, där stod han, bland dom!
och man fick inte höra han en ända gång och att dom ens
skickar hem han?! bara så sjukt asso jag fattar inget alls..

jaja, idag fick man ut lite och få frisk luft, skulle till centrum
och träffa josse, och där är andy,jonte& ngn brud :o och
josse sitter med jenny, hälsar bara på dom två, sen börjar
andy skrika massa skit, men han e bara dum i huvet :) hähä.
nu ska jag snart lägga mig, skolan imron ju :)))))! misss ;$ hihi.

nu ska jag ta fram kläder sen ut och röka, borsta tänderna sen
sova! så vi hörs imron vettja! PUSSSS GONATT!

Kommentarer
Postat av: emmiy

hihi tack sötnos<3

2009-09-22 @ 22:29:43
URL: http://ememelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0