måndag 09-09-14

hejhej! 
skolan idag var rolig som vanligt typ hihi!
hade mål idag och de va jobbigt med hel
spakel ;$ haha, tappa intresset dirr hihi ;$

menmen, patrik va dum och gjorde mig illa!
inte alls snällt av han nejnej. & sofija och jag
flippa runt som vanligt dåva! ^^ hehe. ily <3

sofija& jag på bilden, nerkladdade mMm (aa'

nu ska jag snart äta, korv med mos mMmm! :DD
sen ska jag handla en över fräck växt eller vad man
säger, den likar ett träd! bild kommer dåva
(: :)
sen ska jag fixa på mitt rum, I LOVE MY ROOM! :'DD
sen dega framför datan och sen sova, planerad dag (aa'
hihi, men vi hörs senare gullfisar! :DD puss på er!
everybody have something spcieal. 




Kommentarer
Postat av: patrik bergh

men förlåt mig då ;o

du slog mig nästan hihi^^

2009-09-14 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0