min nya blogg

tråkigt för vissa, skönt för vissa vad vet jag, 
nu har jag bytat blogg iaf, men tvekar över
min header, vad tycker ni? ska jag ha kvar 
denna eller byta till någon annan? blev inte
super nöjd med den faktiskt.. men vi får se,
för nu har jag hållt på med denna bloggen ett
tag, så orkar inte lägga ner mer tid just nu. 


för er som är nya kan jag berätta lite snabbt
om mig själv.. jag heter Pernilla, bor i löddeköpinge
i skåne, jag är 17 år och går bygg på Frans möller
gymnasiet i Kävlinge, går bygg, de e skoh som fan!
min bästa vän är min syster, caroline, där kmr
nog stå ganska mycket om henne skulle jag tro :),

Läs och njut älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0