pernilla hissar& dissar

Dissar: jag har lite saker att dissa! 


1. jag dissar killar, för dom flesta är bara fullproppade med skit snack.
(
men inte alla! )
2. jag dissar polisen& socialen för dom har för mycket makt här i världen, dom tror
dom kan göra exakt vad dom vill ( vilket dom kan ) , men lite diss åt de faktiskt. 
3. fjortis bloggare, såna som bloggar för att bli kända och vill tjäna pengar, liksom
man bloggar för man tycker det är kul, inte  bara för att tjäna pengar på de.
4. falska vänner, såna behöver ingen, så där behövs inga detaljer..
5. jag dissar ngt jag aldrig skulle kunna skriva för ca en månad sen, aldså "knark",
det jag dissar mest, är piller, kokain, heron& tändargas, alla dom saker kan man
dö av, eller iaf bli sjuk i huvet, men även hasch& maruijana tar kål på en efter ett
tag, då kommer deppet, surheten och allt de negativa när man slutar. 



Hissar : kom inte på ngt, sen slog de mig!


jag hissar Byz, satt prec och lyssna på karatefylla med han på
youtube och kickar in på videon, och bara dör av hans söt het,
han är ju bara hissad och så hemskt söt! ;oo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0