ღ är hos min älskling just nu

Hej alla söta läsarare (:
Jag sitter hemma hos wirre nu, jag sitter i sängen vid min data, för jag mååååste kunna ha koppling med folket på datan heh It's soo Pernilla styl!& Anna sitter vid sin data, hon håller på att fixa en blogg här på blogg.se och sitter och snackar med sig själv, haha hon e så söt :)! Jag ska också pilla lite med min blogg snart hade jag tänkt, får se hur den ser ut efter fixningen! Har haft detta utseendet jätte länge!

Imorgon ska jag, mamma, pappa, min lillasyster& kanske min andra sandra och marcus och carro till mormor och kolla älskade mff när dom spelar sen ska vi käka och sånt där, mysigt som bara den! ett perfekt slut på helgen om jag får säga det själv :)

Idag har inte alls hänt så mycket, har bara tagit de lungt, ovanligt för att va jag visst? =) haha! Nej så typiskt mig med sånt asso.. jag måste göra något med mitt liv snart (aa' Vill fan börja gymma eller rida eller ngt ;/ hade varit skönt som bara den! Men vi får väl la se vad som händer senare..

Idag har jag lyckats skaffa både en man och en pojkvän tänk er de vaa! :D hahahahahah. Pontus min man& john min pojkvän, haha så gulliga är dom! men nej, nus ka pilla lite här sen sova, pusssen sov gott ♥





Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan! Vi har haft kontakt via våra bloggar och därför skriver jag detta till dig. Jag har överfört min blogg till wordpress och den nya adressen är: http://writtenbyida.wordpress.com

Fortsätt gärna läs min blogg där. (Alla tidigare inlägg finns kvar, men på den adressen)



Kram från Ida

2010-04-11 @ 15:41:16
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: jllicious & Llicious

brunett! :)

2010-04-18 @ 13:12:51
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0