ღ nu ska jag krya ner under mitt sköna täcke

sitter just nu på säng kanten och hör sängen bakom mig kalla att den vill att jag ska lägga mig ner =), ska va social mot Pontus, Andreas& jimmy ett tag till på msn sen blir de att kola snabba cash, =D velat se den riiiktigt länge nu, ända sen biopremiären för fan!

Ja men då e de klart, vi ska flytta, i Maj blir de bort från detta huset, kommer nog sakna mycket med det, men de e alltid kul att fixa med nya ställen och spännande, där kanske spökar? ;) de e trotts allt ett gamalt bryggeri hehe.. kommer dock ha ett minimalt rum, men de kommer säkert bli skiit mysigt, ska antagligen måla om där också, själv! :D loooove it! Så imron blir de att sotera saker och sånt, riktigt ordentligt mst de soteras nu! plus får jag bara en 90 säng sen :( buuuhuuu! mysigt men trångt om de händer att man inte ska sova själv någondag (aa'

Nej, nu börjar mina ben fryser efter som jag sitter i underwears, and you love it I know ;) men först mst jag tilllägga att jag inte ska till skolan fören 9 imron, på möte IGEN! sen kanske blir de hem efter de, jag och mamma ska snacka om de imron, känner oro i kroppen som e ganska så jobbig så ja! :/ men nej sov gott gullegrisar! pussss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

alllt bra?:D

2010-04-13 @ 15:50:29
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

sv; okeej :) jo bara bra :))

2010-04-13 @ 16:56:21
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0