ღ trött som fan

Haaaalllloj,
vill medela att de gick bra att fotta, toppen! men mest test bilder så inget som kommer komma upp här antagligen, kanske nästa gång :).. annars finns jag på modellbilder.se ,


Nu ligger jag i min sköna säng med syster och lyssnar på musik, och fjntar mig med folk haha :D, härligt men e så jävla trött så jag blir fjantig då :p,

Imron blir de till center syd med syster kanske, ska iaf dit om någon följer med haha, ska shoppa lite nya underwears och sånt ;) mys hahah.. yesyes! men gonatt, puss på er! ♥



Jag ska klara mig själv, jag ska kämpa för att inte falla ner, tack för dessa fyra månaderna, men vägarna verkar inte riktigt gå ihop längre, det började från din sida, och nu accepterar jag de,& börjar inse att de kanske inte är rätt det här.. Jag kommer sakna dig, djupt, djupt, men är det såhär det måste bli så får de bli så, jag önska bara att du ville träffas och snacka i vekligehten ist för på datan, för allt blir bara fel då.. tYdligen blev det aldrig mer.. och antagligen kommer de inte de heller.. Du ville ha din tid, nu ger jag dig den, låter dig tänka, känns detta fel sen så hör av dig, så får vi se hur allt blir.. Men glöm aldrig något jag sagt till dig, för varje ord menar jag verkligen till 1000..


Kommentarer
Postat av: Moster J

Skolan då...? :-o

2010-04-06 @ 09:23:58
Postat av: ida

Svar: Härligt :) Jo, jag mår bra.

2010-04-06 @ 17:11:17
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0