ღ call pon dem

god morgon! shit denna veckan har gått fort ändå asså :o , nu e de fredag, och idag ska jag, eeeehm, antagligen shoppa! hihiih sen till cajsa om mitt skolkort trillar ner i min brevlåda idag huhu :)

jag måste skriva de, jag har inte gjort sidecut, jag bara lurades med alla på facebook, msn& här i bloggen, jag e sjuukt sugen på de, men är lite för feg tror jag ;) haha. sen e jag sugen på två inbadade flötor där i sidan av håret, om ni fattar? xD  hitta inegn bild nu haha :) men vi får se vad som händer höhö.

avslutar med en egobild från igår ^^ puss ♥


Kommentarer
Postat av: tilda

fin blogg du har ! :)

2010-08-20 @ 20:31:15
URL: http://onestepback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0