ღ can you meet me half way

hejsan, jag skulöle ju ut och gå, men regnet hindrade mig, men inte direkt, jag gick och gick och gick men tillslut tog de stop, regnet öste ner och jag tänkte bara "oh fuck de!" så solariet kalla, så jag gick in där men kände ingen större lust att betala 60 kr för 16 minuter :/ så kunde jag lika bra skita i de, så jag gick in på ica, köpte massa frukt och gick hem och tog hand om mamma och gjorde fruktsallad till oss två =) de blev ingen super hit men de funka haha xD, mamma verka gilla de för hon åt upp iaf. de e huvodsaken!

funderar på om jag ska ta en runda sen istället, fast jag ahr ju redan gått en bit iaf, så jag skiter nog i de, snart blir de fotbad, mys! :) bilder kommer senare ikväll. puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Lowe

sv: tack (:

2010-08-22 @ 15:20:49
URL: http://sposacco.blogg.se/
Postat av: sofiemarie

snygg header! allt bra? ha en fin kväll :)

2010-08-22 @ 19:02:20
URL: http://sofieemariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0