ღ dont' leave me alone, don't stop love me..

vilken jävla depp period jag kommit in igen..
tankarna är igång igen och jag vet inte vilken väg jag ska gå
för de ska bli som jag vill, jag vet inte vad jag ska göra, ska
jag skratta? ska jag gråta? ska jag be? ska jag tiga? ska jag
skrika? ska jag förklara? nej inget kommer hjälpa, tårarna
strömmar inombords, men på utsidan är mina kinder torra,
men detta är jobbigt, jag vet absolut inte vad jag ska göra!
jag gillar att tänka, jag gillar att skriva, men när man har
fastnat på ett ställe hatar jag de, för då vet man inte vilken
nästa tanke eller nästa rad ska bli, kanske ett liv utan dig
kan jag göra mig stark, men just nu gör de mig svag.. det
gör verkligen ont, gud om du hör mig, stoppa denna smärta!
jag skriker tills jag blir hes, jag ber tills jag somnar, jag kämpar
tills jag dör, jag kommer aldrig ge upp mitt hopp, men just
nu känns det så jääävla lönlöst, please come back and I will
give you all of my trust and my love! jagälskardigföralltid!



Kommentarer
Postat av: mamma

du kan ju inte gå o hoppas på att någon ska komma tillbaka.. lev ditt eget liv o gör vad du vill utan att behöva ha någon kille vid din sida.. du mår inte bra av att elta han heller tiden..

DET FINNS HUR MÅNGA FISKAR I SJÖN SOM HELST som avgudar marken du går på...

det gäller bara att hitta rätt...



puss

2010-08-06 @ 12:32:56
Postat av: jessica

jaha haha, det visste jag inte (a)

antar att du mår dåligt över killen? :(<3

2010-08-06 @ 15:13:45
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: natta

Nu kör vi igång igen med tävlingarna! Och nu är chansen större då 2 st beauty kitts lottas ut med produkter från Body Shop!



Var gärna med!

du får anmäla dig hur många gånger du vill, du ökar bara din chans att vinna då.



Puss kram

natalies.se

2010-08-06 @ 20:07:05
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0