ღ frågestund - frågorna& svar.

Bästa händelsen i sommar ? att umgås med alla underbara flk runt om mig, har nog ingen speciell händelse, utan de e allt som har varit bra! :)
är du kär? inte kär
vad vill du bli när du blir stor? målare är mest troligt just nu iaf, och det e något jag vill också
Vart bor du någonstanns och vart skulle du vilja bo? (nån stanns i sverige eller kanske i nått annat land?) jag bor i löddeköpinge i skåne, jag skulle nog vilja bo i typ stockholm eller något, på något större ställe iaf,
Vilket är ditt största misstag du någonsin gjort? ehm, jadu. de e nog alla gånger jag svikit min familj..
Var har du fått ditt bloggnamn ifrån? haha, jag gav mig själv de, de va faktiskt en gång när jag va ute och gick med en kompis så sa jag något om att en kille va "kex" så jag bara "men då e jag keexiiita", de e samma sak som kex, bara de att killar är kex och tjejer keexiiita" har jag för mig iaf :D
Vilken sorts musik gillar du? så gott som allt! jag har svårt för att börja gilla nya låtar som jag aldrig hört förr, men sen hör man dom ofta spelas av folk man umgås med eller på radion då blir de lätt att man börjar gilla de, så de kan va allt, utom hårdrock eller opera :p
Vad är ditt bästa köp? hm, min mobil
Vad är ditt sämsta köp? kläder som man aldrig använder
Vad är din favoritfärg? rooosa
hur lång är du? ca 168 cm
hur ser min framtid ut, vavaa SVARA PÅ DE DU hahaha wtf?! de va en ovanlig fråga du, tur du e smart och kommer på annat ju ;) haha.. skrattretande
Har du gjort din design själv? japp de har jag

här har ni svaren, det blev inte så många frågor men några stycken, tack till er som frågat, hoppas ni nöjer er med svaren :)

Kommentarer
Postat av: jenny

är allt bra med dig:)?

2010-08-23 @ 18:10:47
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: hanna

hann inte fråga :P men är allt bra? :D

2010-08-23 @ 18:27:22
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja det tkr jag med:( då du färgade ditt hår, vad var din naturliga färg då?:)

2010-08-23 @ 18:40:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

SV: åh vad gott med pizza :)

Jag ska dra mig mot sängen och försöka att sova ^^



Vilken film ska du titta på då?

2010-08-23 @ 22:22:00
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0