ღ ge mig nått som tar mig någon annanstans!

sitter här och knakar håkan hellström - känn ingen sorg för mig i göteborg! luuuv ♥

hej bitches! har ni saknat mig?
för jag har saknar er hihi :)

jag saknar bloggandet något grymt mycket men jag har inget att skriva om längre..
idag ska jag fixa min design, eftersom de e slut mellan mig och jimmy så kan de nt 
stå i min header att jag har min fina pojke, för han är ju inte min längre.. men ja, jag
fixar de nu snart, va bara tvungen att slinka ett inlägg snabbt : )

va hos vetrenären med vår schäfer/labrador/bordie collie (stavningen)
och de gav inget possetivt svar, han har antagligen schäfer sjuka, och
de innebär att häften e dålig och bara blir sämre och sämre, han vinglar
fram på bak benen och de gör ont i mig av att se han så, fast han verkar
inte lida ju men ändå.. iaf, så fick han ngn medicin och vi ger de en vecka
och se om de blir bättre, annars ska vi låta han leva sålänge han orkar iaf,
så antagligen stannar han 1-5 år till, fast max 1 lutar de mest mot ser de ut
som iaf :/ stackars bobbisen! <3

nej nu ska jag fixa lite med header och fundera hur man ska göra designen :)
puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

åh! :( va tråkigt att höra gumman..

hoppas det blir bättre snart! allt med mig är super<3

2010-08-06 @ 00:59:16
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0