ღ jag har satt upp mina mål!

1. jag ska sluta röka. med min mamma! (y)
2. jag ska börja gå mycket och motionera
3. jag ska börja va rädd om min hy, göra allt för att vara fresh
4. jag ska sköta skolan
5. jag ska bli en bra tjej nu, ska kämpa& leva för alla mina nära!

mamma fick reda på att hon har bronkit, vilket innebär infektion på lufrören, och hon måste sluta röka, annars kommer hon få kol, snarast, så nu har hon varit rökfri två dagar, riktigt stolt över henne! och nu ikväll började jag, jag rökte min soista cigg för ungefär 4 timmar sedan, och e redan grymt röksugen, så de fick bli en snus ist, fast nt sån rälig, utan sån liten, diskret tjej snus som jag snodde av mammis hihi (: , bättre än cigg iaf. och jag har klarat det en gång, varför inte igen liksom? jag vill inte direkt ligga på sjukan en vecka till ;o minst..

imorgon ska jag ut och motionera, jag ska gå en runda i skogen, så de e på med mjukis kläder, och promenera, när jag e tillbaka från skogen väntar solariet, där jag blir liggandes i ca 30-45 minuter, jag vet inte än, sen inom ica, köpa lite frukt, sen hem, här hemma ska jag ta en varm och skön dusch, raka benen osv,  sen ska jag sätta mina fossingar (som kommer ha ont efter promenaden) i ett skönt fotbad undertiden ska jag va insvept i min över mysiga morgonrock och håret invirat i handuk, efter fotbadet blir de att måla tånaglarna, så dom också blir lite ompysslade, sen när jag känner mig tillräkligt ompysslad ska jag ta mig till apoteket och hoppas på att min pappa är jätte hygglig och kör mig dit, så jag kan köpa nikotinplåster, fungerar faktiskt skit bra! märkte de på sjukan hehe (: ! fy fan va detta ska bli underbart. nu är det min tur att må bra, både psykiskt och fysiskt! go go pernilla ;d

lite bilder från idag

lillasyster& jag tog en tur till center syd, jag fick en rosa tjocktröja, ett par skor, en tubtopp& ett par jenas shorts inhandlat, nöööjd! :) & det fick även bli kvällens outfit!


dålig bild på otfiten höhö


cajsa and me, taggade på tåget på väg in till malmö


MAAAASKINEN! <3

feeetaste!

såja, nu orkar jag inte lägga in fler, och jag måste påpeka, brunetten i maskinen är öööver snygg :| gaaaaaaaaaaaaaash.. hihihih. & jag stod inte still en sekund när vi såg dom, det va bra drag som fan i publiken också, riktigt najs! och precis när vi tar tåget hem börjar de regna, bra timeing liksom :D. hihi LOVE LIFE! puss på er ♥

7 dagar kvar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0